Здравейте,

Благодаря Ви за интереса!

Радвам се, че ми давате възможност да споделя част от идеите, знанията и опита си. Да, по този начин споделям частица от себе си.

Всичко написано от мен тук има елемент на свързаност. Не съм изложил просто отделни теми. Не съм нахвърлял просто знания или опит по тема. Идеята ми е да споделя нещо повече, а то е една по-разширена моя визия за човешкото същество, за проблемите му и същността на някои важни елементи в него. Разбирайки ги, можем да си помогнем да се доближим до онова, което повечето от нас мечтаем, да сме щастливи.

Продължавам да пиша всяка седмица и ще бъда благодарен ако споделите мнението си по отделните теми! Това би ми помогнало да открия нови насоки за работа или мои грешки.

Бъдете щастливи!

Владимир Пожарашки

четвъртък, 11 декември 2014 г.

Какво каза Мечо Пух






Често цитирам мисълта на Мечо Пух: „колкото повече, толкова повече!”. И не случайно, това е велика фраза, отразяваща природен закон. Цитирайки я наскоро отново, се сетих, че този популярен герой има и други крилати фрази. Всъщност словата са на автора на книгата Алън Алексанкър Милн. И потърсих в мрежата. Вижте какво намерих в Уикипедия:




  • Колкото повече, толкова повече!
  • Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед.
  • Ако ти живееш сто години, аз искам да живея сто години без един ден, така че никога да не живея без теб.
  • Понякога седя и си мисля… а понякога просто си седя.
  • Отдавна, много отдавна — онзи ден…
  • Правописът ми е Колеблив. Добър правопис е, но се Колебае и буквите отиват на грешни места.
  • Пух: Какво трябва да… трябва?
  • Какво се подарява на някой, който иска всичко, а няма нищо?
  • Има дни, в които не е важно как се пише втoрник.
  • Пуx? — Да, Прасчо. — Нищо, просто искам да съм сигурен, че те има, Пух!
  • Когато някой казва, че няма никой, значи има някой…
  • Всяко нещо струва друго нещо.
  • Когато не знаеш къде отиваш, винаги отиваш другаде…


Поздравявам с тези слова всички пораснали и не пораснали деца.

.