Здравейте,

Благодаря Ви за интереса!

Радвам се, че ми давате възможност да споделя част от идеите, знанията и опита си. Да, по този начин споделям частица от себе си.

Всичко написано от мен тук има елемент на свързаност. Не съм изложил просто отделни теми. Не съм нахвърлял просто знания или опит по тема. Идеята ми е да споделя нещо повече, а то е една по-разширена моя визия за човешкото същество, за проблемите му и същността на някои важни елементи в него. Разбирайки ги, можем да си помогнем да се доближим до онова, което повечето от нас мечтаем, да сме щастливи.

Продължавам да пиша всяка седмица и ще бъда благодарен ако споделите мнението си по отделните теми! Това би ми помогнало да открия нови насоки за работа или мои грешки.

Бъдете щастливи!

Владимир Пожарашки

понеделник, 15 декември 2014 г.

Времето се изплъзва и с всичките си пари няма да купиш и една минута повече!



Канзас, "Прашинки във вятъра" 1977 -  текст



Затварям очите си, само за миг, а той си отиде.
Всички мои мечти преминаха пред очите ми, любопитно как!

Прах във вятъра, всичко което сме ние е прашинки във вятъра!

Същата стара песен, просто капка вода в безкрайното море!
Всичко, което правим се разпада в земята, но ние отказваме да го видим!

Прах във вятъра, всичко което сме ние е прашинки във вятъра!

Не се вкопчвай в живота, нищо не е вечно, освен земята и небето.
Времето се изплъзва и с всичките си пари няма да купиш и една минута повече!

Прах във вятъра, всичко което сме ние е прашинки във вятъра!
Прах във вятъра, всичко е просто прашинки във вятъра!






Kansas, Dust In The Wind 1977 - lyrics

I close my eyes, only for a moment and the moment's gone.

All my dreams, pass before my eyes, a curiosity.

Dust in the wind, all we are is dust in the wind.

Same old song, just a drop of water in an endless sea.

All we do, crumbles to the ground, though we refuse to see.

Dust in the wind, all we are is dust in the wind.

Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky.

It slips away, and all your money won't another minute buy.

Dust in the wind, аll we are is dust in the wind.
Dust in the wind, еverything is dust in the wind.